کد خبر: ۹۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
رئيس دانشگاه پيام نور ني ريز:

شان ومنزلت دانشجو و دانشگاه پيام نور بسيار بالا است

رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز بابیان اینکه قبولي بيش از30 هزار نفر از فارغ التحصيلان دانشگاه پيام نور در مقطع كارشناسي ارشد را در دانشگاههاي دولتي و معتبر كشور نشان از كيفيت بالاي آموزش در دانشگاه پيام نوراست، گفت: شان ومنزلت دانشجو و دانشگاه پيام نور بسيار بالا است.

شان ومنزلت دانشجو و دانشگاه پيام نور بسيار بالا استبه گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور نی ریز، شهباز صداقت درجمع دانشجویان جدید الورود و کارکنان این دانشگاه ضمن تبريك و خوشامدگويي به دانشجويان و قدرداني از اساتيد و كاركنان پيام نور ني ريز با توصيه به دانشجويان به فعاليت در زمينه هاي علمي و فرهنگي و فوق برنامه جهت رشد و بالندگي دانشگاه، انتظار دانشگاه از دانشجويان به ويژه جديدالورودها كه با برنامه ريزي در عرصه هاي مختلف علمي، فرهنگي و پژوهشي، كه امروزه بستر آن در دانشگاه فراهم است، پرداخت و خواستار تلاش و کوشش آنها شد.

وي،كمترين شهريه دانشگاهي،كيفيت بالاي آموزشي ، اختياري بودن حضور در كلاس، اعطاي وام تحصيلي و برگزاري آزمونهاي الكترونيكي منظم را از جمله مزاياي دانشگاه پيام نور دانست و افزود قبولي بيش از 30 هزار نفر از فارغ التحصيلان دانشگاه پيام نور در مقطع كارشناسي ارشد را در دانشگاههاي دولتي و معتبر كشور را در سال 1395 را نشان از كيفيت بالاي آموزش در دانشگاه پيام نور بیان کرد.

رئيس دانشگاه پيام نور ني ريز، .ضمن معرفي كاركنان واحدهاي مختلف دانشگاه و مسئوليت آنها، شان منزلت دانشجويان پيام نور را بسيار بزرگ دانست و افزود: اين منزلت با تلاش و كوشش مضاعف شايسته پاسداري است.

لازم به ذکر است، دانشجويان دانشگاه پيام نور ني ريز در اردوي توجيهي، فرهنگي و ورزشي با آيين نامه هاي آموزشي و مزاياي تحصيل در دانشگاه پيام نور ني ريز آشنا شدند.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان